Hull, Anglia, 1970. Într-o comunitate precară din orașul port, un grup de inadaptați social – majoritatea autodidacți din clasa muncitoare – adoptă noi identități și încep să facă teatru stradal, sub numele de COUM Transmissions. Supraviețuind cu resurse minime, la marginea societății, spectacolele COUM abordează deschis subiecte ca sexul, pornografia, violența. În centrul grupării sunt doi artiști: Genesis Breyer P-Orridge și Cosey Fanni Tutti. Cosey ia o poziție unică în raport cu feminismul anilor ’70, pozând pentru reviste pornografice ca exercițiu de artă conceptuală, în timp ce Genesis explorează limitele propriului corp.
La mijlocul anilor ’70, sunt alungați din Hull de poliție, iar presa britanică îi numește „distrugători ai civilizației”. După ce ating apogeul în artă, COUM își îndreaptă atenția către muzică, începând o nouă fază artistică, sub forma notoriei formații Throbbing Gristle. Aici, își creează propriile instrumente, înființează o casă de discuri independentă și se confruntă cu latura întunecată a naturii umane cu o sinceritate brutală, inventând un nou gen de muzică electronică – industrial. Astfel, formația devine o sursă de inspirație majoră pentru generațiile următoare de muzicieni, nu înainte de a sucomba pe scenă, în fața a mii de fani, la San Francisco, în 1981, urmând să se reunească abia după 23 de ani.
OTHER, LIKE ME este primul documentar despre COUM Transmissions și Throbbing Gristle, ce are la bază o arhivă bogată de fotografii și înregistrări video aparținând artiștilor. În plus, filmul conține interviuri cu membrii originali, inclusiv cu Genesis și Cosey. Povestea lor este, înainte de toate, despre creativitate și supraviețuire în ciuda tuturor obstacolelor, contopind viața și arta, indiferent de consecințe.